به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

فیلم مورد علاقه ی شما چیه ؟

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۲۳ ب.ظ
اینکه من همچنان دارم مینویسم با وجود اینکه میدونم وبلاگ خونی داره به قهقرا میره دلیلی نداره جز علاقه به نوشتن .
این سوال که فیلم مورد علاقه ی شما چیه بنظرم یکی از سخت ترین سوال هاست . چون جواب مشخصی نداره . من خودم به انواع فیلم ها علاقه دارم . البته عاشق فیلم خوب شدن رو مدیون آقای پدر هستم . تقریبا از بعد از ازدواج ما هر شب فیلم میبینیم . سریال ، سینمایی . بین شون هم شده که فیلم های بد ببینیم و این باعث شده تقریبا فیلم شناس بشیم . بعد از دیدن فیلم های اکشن سریع دوست دارم ورزش رزمی رو دنبال کنم . از بعد از " Interstellar " که شروع کردم دوباره به هوا و فضا فکر کردن . در کل حس همزاد پنداری شدیدی با شخصیت ها پیدا میکنم . "جاز" شخصیت مورد علاقه م در سریال  " The Brave " . از فیلم های ترسناک بخوام براتون بگم " American horror story " رو خیلی دوست داشتم ." The walking dead " هم که جای خود داره . تو پست های جداگانه حتما نظرم رو درباره ی فیلم های مورد علاقه م مینوسم . 
شما هم فیلم های مورد علاقه تون رو حتما بنویسید برام . 
اجالتا فیلمی که چند شب پیش دیدیم و قشنگ بود رو بهتون معرفی میکنم تا بعد :)

"بیگانه " - سال 2017 / ژانر : اکشن ، جنایی و درام / امتیاز : 7.1 از 10 در سایت Imdb 



نظرات  (۱)

  • بهــ نام
  • فیلم
    اتاق، شوالیه تاریکی، اینتراستلار، قوی سیاه، پیانیست، دانکرک
    فیلمای خوبی هستن که دیدم
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی