به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

پاستای کدوتنبل ⁣| Pumpkin Pasta

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ


خب با پاستای کدوتنبل در خدمت تون‌م . دست و پاحنایی تا به امروز فقط یک بار ماکارونی خورده بود و مطمین بودم از این غذا خوشش میاد . با کمی تغییر تو دستور پخت ، درست‌ کردم و دخترک خیلی خوب با پاستا کنار اومد :) به شخصه فکر نمیکردم بشه کدوتنبل رو با پاستا با هم خورد ! ولی بعد از اینکه پخت و خودم هم مقداری ازش خوردم نظرم کاملا عوض شد. از اینکه این غذا چقدر آسون و خوشمزه ست شگفت زده خواهید شد :) مناسب فصل پاییز و زمستون که کلی از این تنبل های خوش‌بو تو مغازه ها هست . 

بریم سراغ مواد لازم :

پاستا پنه

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 فنجان پوره کدوتنبل

1 فنجان آب پاستای خنک شده

3/4 لیوان شیر ( که چون دست و پاحنایی به شیر حساسیت داره من شیر خودم رو اضافه کردم )

1/4 قاشق غذاخوری جوز هندی ( من تو اکثر دستورغذاهایی که برای کودک هست جوز هندی رو دیدم ولی خودم تا به حال برای زینب استفاده نکردم ) 

1 قاشق چای خوری نمک

1 فنجان پنیر پارمسان ( که من به جای پارمسان مقداری پنیرخامه ای بهش اضافه کردم )


دستور پخت :

پاستا رو طبق دستورالعمل روی جعبه‌ش بپزید . یک فنجان از آب پاستا رو بذارید کنار تا خنک شه . 

یک ماهیتابه رو روی شعله متوسط قرار بدید و روغن زیتون رو داخل اون گرم کنید . برای معطر شدن ، مقداری به اون اضافه کنید . به مدت 30 ثانیه 

پوره ی کدوتنبل و آب خنک شده ی پاستا رو به روغن زیتون و سیر اضافه کنید . تا زمانی که یک خمیر نرم شکل بگیره مواد رو با هم مخلوط کنید . 

پاستا ، جوز هندی ، نمک ، شیر و مقداری از پنیرپارمسان را به مواد اضافه کنید . به مدت 5 دقیقه اجازه بدهید با هم بپزند . 

خب غذا رو توی یه بشقاب سرو کنید و بقیه ی پنیرپارمسان رو روی اون بریزید . 

نوش جان :)


منبع : اینجا 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی