به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

پوره ی خرمالو و کدوتنبل

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ
❤️ من عاشق دستور غذاهای مختلف‌ هستم . اینکه یک ماده رو میتونی با هزاران ماده ی دیگه ترکیب کنی و هر بار به یک مزه ی جدید برسی مثل یک دست‌آورد بزرگه برام :) البته چون خودم متخصص تغذیه نیستم سعی میکنم با جستجو در سایت ها و صفحات مختلف این کار رو انجام بدم . این سایت یکی از بهترین هاست و من در اینستاگرام یکی از طرفداران سرسخت این مامان موفق هستم . بریم سراغ این دستورغذای جدید


اگر قبلا آلرژی کودکتان برای خوردن زرده تخم مرغ را بررسی کرده اید ، این یک پوره ی خوشمزه و غنی از آهن و امگا 3 است که هر دو برای رشد مغز کودکان بسیار ضروری میباشد . من عاشق دادن زرده ی تخم مرغ به دست و پاحنایی هستم چون زرده یک غذای بسیار مغذی ست .

[ مناسب برای 7 ماه بالا / 7m+ ]

مواد لازم برای درست کردن این پوره :
2 عدد خرمالو
2 عدد زرده تخم مرغ
1/2 کدوحلوایی
2 قاشق غذاخوری عدس قرمز
1 قاشق چای خوری ارده

دستور پخت : 
کدوحلوایی و عدس را بپزید . هنگامی که آماده شدند با بقیه مواد ترکیب کنید و برای پوره کردن داخل مخلوط کن قرار دهید و تا غلظت مورد نظر مخلوط کنید . میتوانید این پوره را فریز کنید و هر زمان که میل بودید مقداری حرارت داده و به کودک بدهید .  

توجه - اگر خواستید از این مطلب جایی استفاده کنید ممنون میشم حتما منبع رو ذکر کنید . نویسنده ی سایت خیلی تاکید داشت که بدون ذکر نام‌ش مطالب رو استفاده نکنید . با تشکر :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی