به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

دست و پاحنایی و رول کاغذی

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر به رول های کاغذی دستمال کاغذی احتیاج پیدا کنم ! خلاصه اینکه اونروز خونه ی خاله بودیم ، خاله رفت تو اتاق و بی خبر از اینکه من الآن تو ذهنم اینه که برم خونه و یه دستمال کاغذی بردارم رول داخلش رو در بیارم ، یکی از این رول هایی که داخل فویل های آلومینیومی هست را با خودش آورد که بندازه دور . من هم مهلت ندادم و سریع صاحبش شدم . اومدیم خونه و همونطوری که میبینید با چاقو به قسمت های تقریبا مساوی تقسیم‌شون کردم و با کاغذ رنگی سعی کردم جذاب ترشون کنم . اون پایه هم که سه تا میله داره مربطو میشه به برج هانوی که خودم قبل تر ها خیلی بازی میکردم . خیلی اسباب بازی های مختلف و قشنگی میشه با این رول ها درست کرد پس پیشنهاد میکنم اگر بچه دارید به هیچ وجه اون ها رو دور نریزید . در این صفحه میتونید برای بازی با این رول ها ایده بگیرید. 

❤️






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی