به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

داستانِ وحشتناکِ حمام

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ
تقریبا از حدود هشت نه ماهگی با حمومِ دست وپاحنایی مشکل داشتیم . تا قبل از اون وقتی میرفتیم حموم حسابی خوشش میومد و اصلا گریه نمیکرد . ولی یه مدت بود که با دیدن آب میزد زیر گریه و من هم مجبور بودم تند تند حموم‌ش کنم و در عرض پنج دقیقه جمع کنم حموم کردن رو. تا اینکه چند روز پیش تصمیم گرفتیم تعداد دفعاتی که تو هفته میریم حموم رو بیشتر کنیم تا بیشتر به آب و حموم عادت کنه. از قضا پریروز که نوبت حموم رفتن بود ایشون زیادی دل به آب دادن و حدود یک ساعت بازی کردیم و من همه ش در حال تعجب بودم. بعد که نوبت شستن سر شد باز همون آش و همون کاسه . ولی تلاش‌مون نتیجه داد و تونستیم خیلی بیشتر تو حموم بمونیم . امیدوارم چند روز دیگه این مرحله هم به خوبی و خوشی بگذرونیم . 
برای بیشتر علاقه مند شدن کودک به وان و حموم و آب بازی ، به غیر از اسباب بازی هایی که میتونید تو حموم ازشون استفاده کنید ، رنگ های انگشتی که خودتون تو خونه میتونید درست کنید رو بهتون پینشنهاد میکنم . طرز ساختن چنتا رنگ انگشتی رو توی کانال میذارم . 

نظرات  (۱)

مهربان دخترخاله‌ی منم همین جوری بود و هست ! تو حمومه خوبه تا وقتی که به شستن سر برسه ... غوغا میکنه ! کلا هم رو موهاش حساسه یکم ... مثلا موقع شونه هم گریه میکنه و دردش میگیره .
اگه فهمیدی مشکل از کجاست خواهشا اینجا هم به اشتراک بذار :*
پاسخ:
عزیزم
خب پس این میتونه مشکل خیلی از بچه ها باشه . الکی نگران نباشم
حتما کیمیا :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی