به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

لذتِ بازی

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ
یک مامانی هست ، توی بلاد کفر، که اسباب بازی های جالبی برای پسربچه‌ش درست میکنه . یوتیوب کانال دارن و من سعی میکنم هر چند روز یک بار ویدیوهاش رو دانلود کنم ، برای دست و پاحنایی درست کنم و بعدش بذارم تو کانال . اکثر بازی هایی که اینجا توی کلاس های مادر و کودک انجام میدن رو ما مادرا خودمون میتونیم با بچه ها توی خونه انجام بدیم . فقط باید کمی صبر و حوصله و مهم تر از همه عشق رو چاشنی خودمون بکنیم . اونوقت میبینید که چقدر ، چقدر لذت بخشه . ما صبح ها به عشق بازی بیدار میشیم و هر بار که با دست و پاحنایی بازی جدیدی درست میکنیم و بعدش دخترک یک ساعت با اون سرگرمه و من هم تمام اون یک ساعت رو با نیش باز بهش زل زدم ، انگار که سرزمین جدیدی رو فتح کردم . انگار به آرزوی دیرینه ام - فضانوردی - رسیدم و حالا دارم روی ماه راه میرم یا تو کهکشان غوطه‌ورم . انگار تمام مدرک های دانشگاهی دنیا رو گرفتم و حالا میتونن پروفسور مامان صدام کنن :) علاوه بر این فیلم ها ، کتاب های زیادی برای بازی با بچه ها در سنین مختلف هست که میتونید از کتاب فروشی ها تهیه کنید . هر وقت میرم سر وقت کتاب هام بدون شک زینب هم پشت سرمه و منتظره من کتاب رو بذارم زمین تا بیاد و به حسابش بررسه :)) دلبرکم . الآن خوابی و زود تر باید بیدار شی تا اگر حوصله مون اومد بریم بیرون یک دوری بزنیم . دیشب تا صبح بارون میومد و حتما امروز اگر خدا بواد تهران هوای بهتری داره . 
  • ۹۶/۱۲/۰۶
  • مهربان بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی