به رنگ چادرم

Wife / Mom
به رنگ چادرم

علاقمند به کتاب، چای، گل، موسیقی و فیلم
مشتاق رشد و یادگیری

باهار خانوم

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ
نوشته بودم یک مساله ای فکرم رو خیلی مشغول کرده . فکر میکردم یک اتفاقی افتاده و همین باعث شد هفته ی بدی رو پشت سر بذارم . دعوا . اعصابِ خورد . بی‌حوصلگی و ... امروز فهمیدم اوت اتفاق نیفتاده و علاوه بر اینکه خیلی خوشحال شدم خیلی هم بابت هفته ی بدی که گذشت غصه خوردم . باید جبران‌ش کنم . چند شب پیش "ع.ح" و خانواده رو دعوت کرده بودم . سر همین مهمونی با مامان دعوام شد . سر مسایلی که بین بابا و "ع.ح" اتفاق افتاده مامان دوست نداشت من دعوت‌شون کنم . ولی به نظرم هر رفتی باید یک آمدی داشتته باشه و من هم دعوت شون کردم . کارهام رو از دو سه روز قبل انجام دادم و خداروشکر این مهمونی هم به خوبی برگزار شد . قرار شد آخر هفته هم مادرشوهر جان بیان کمک‌م تا زود تر خونه تکونی رو شروع کنم. باهار جان داره میاد.
  • ۹۶/۱۲/۱۳
  • مهربان بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی